Sider

onsdag 19. november 2014

Ønskeliste fra W.oolLand




Gjennom produkt test siden Likenshare har jeg kommet videre til runde to i å få være med i trekning av produkter fra WoolLand.

WoolLand er ett norsk firma som har foukus på ull som hverdagsplagg, men også undertøy.
De skriver selv
"WoolLand ullundertøy kommer i delikate farger  med søte og tøffe detaljer og inneholder dobbelt så mye ull som ordinært ullundertøy. Det er derfor ikke nødvendig med et plagg over ullundertøyet. Du har et to-i-ett produkt i WollLand ullundertøyet ditt! Det er dette som gjør WoolLand unikt."

Jeg fikk en epost fra likenshare om å sette sammen plagg til en i familien. Det å skulle velge en var ikke lett.
Jeg selv er avhengig av ull og bruker mye ullprodukter pga fibromyalig og muskelsmerter.
Jeg er stadig på jakt etter ullklær som ikke ser ut som undertøy, noe som jeg synes WoolLand har fått til.
Men når det skal velges ut favorittplagg til en i familien må det bli en av husetes døtre.

Her er det to jenter som klør av ull, mor gjør sitt beste og prøver det meste i håp om at de skal klare å bruke ull, særlig på vinterstid.
Som tidligere speiderleder mener jeg ull er det viktigste man kan ha på seg, både i kulde og våte vestlandsvintre.
Husets eldste klær infernalsk, mens den minste klør bare litt. Det letteste for min del er å finne til den minste, da kan jeg teste ut på den største om dette er noe å satse på for ekstremkløere.

Jeg falt veldig for denne jakken, den må være super under dressen, under regntøyet eller bare en kjølig dag, både som uteplagg og inneplagg. Jakken koster 549,- og finnes i nettbutikken til WoolLand



Som tilbehør til denne jakken ville til den minste i huset ett skjørt vært perfekt,og hos WoolLand fant jeg ett

Skjørtet koster 379,- og kan kjøpes HER



Jeg falt også for denne jakken, i min tid ville vi kalt det golfjakke, men nå heter det vel cardigan. Jakken fåes i to farger, sand og peach pink.
Sand er jo glimrende, da kan den brukes til alle andre farger.


Jakken koster649,- og du finner den i nettbutikken HER

Til begge to kunne jeg tenke meg å prøve en av disse luene med reflek.


Lua koster 279,- og fåes i flere ulike farger, denne rosa finner du HER


Så gjenstår detå se om vi blir en av de som blir plukket ut som vinnere, det hadde vært artig. WoolLand skriver på sine sider at produktene er hverken stikker eller klør.
Jeg må innrømme at jeg tviler litt på det, har prøvd mange ting på eldstemor på 11, produkter som angivelig er kløfritt, men det har ikke holdt mål.
Jeg tester gjerne ut om WoolLand sine påstander holder mål, mine to er hvertfall de rette til å teste ut om det klør eller ikke.

Lot du deg friste? Ta en itt på sidene til WOOlLAND

Innlegget er sponset av Likenshare

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar