Sider

fredag 21. november 2014

Heklet tubeskjerf

Jeg er innom mange blogger og håndarbeid sider på facebook.
For ei tid siden fant jeg en blogg som hadde lagt ut ett helt fantastsik tubeskjerf, å nå.... ja nå husker jeg ikke hvor jeg fant det, men jeg tror det var på DENNE bloggen, det er hvertfall samme skjerfet og samme linken til oppskrift.

Fantastisk design på dette skjerfet, frøkna er modell


Dette skal langt opp på TO DO lista, som sagt så gjort, det er lenge siden garnet ble handlet inn og lenge siden det ble startet på, men nå er det endelig ferdig.
Det gikk ganske raskt å bli ferdig, men det ble tungt for henda mine, synd for jeg kunne tenke meg å lage flere av disse.


Skjerfet kan brukes på flere måter

Til dette, som har 20 rader brukte jeg 6 nøster nepal garn fra dropsdesign og heklekrok 7

Likte du den?`Oppskriften finner du HER

Har du andre gode oppskrifter på tubeskjerf? Vis meg gjerne hva du har.



Detalj fra skjerfet



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar