Sider

tirsdag 8. mai 2012

STOP24

Jeg er en buzzador, det betyr at man blir valgt ut til å teste endel ulike varer. Man skal teste varen noe selv først og deretter skal man levere ut vareprøver til folk man kjenner, samt snakke om produktet.
Jeg har denne gangen fått lov å prøve STOP 24
Prøv en antiperspirant som
effektivt stopper sjenerende svette
Påfør produktene på utsatte hudområder – gjenta hver kveld, og du vil oppnå full effekt etter 4–5 dager.

Funker dette da? Jepp jeg må si det gjør det. Jeg har testet de ut  i snart to uker og det er en ganske utrolig effekt på de. Vil anbefale alle å teste ut produktene. 
Vil du bli en buzzador gi meg en pip så får du en link av meg.



1 kommentar:

  1. Er også en buzzador men aldri vært med noko endå dessverre... men trur eg må få takk i denne 24 stopp også, kjøper du den i vannlig buttik?:-)

    Nancy:)

    SvarSlett