Sider

onsdag 16. mai 2012

Bunadskort

Jeg fikk for en kort tid siden bestilling på konfirmasjonskort. Det ble å prøve å tenke ut noe lurt da. Å jeg hadde etterhvert klare tanker i hodet mitt da jeg så ett kort laget av ei dame som i scrappeverden er kjent som Ruffa.
Ruffa hadde nemlig laget ett bunadskort. Dermed endret jeg alle mine planer.
Jeg to utgangspunkt i Sunnfjordbunaden(helt likt er det dog ikke blitt)

MEN her er det hvertfall.





Jeg har brukt
Hvit bazill
Grønn aspen bazill på vesten
blonden på skortekraven hadde jeg liggende
Båndet rund vesten er fra Sybutikken i Førde
Søljene er laget av rondell fra kuttut
Blomst fra panduro
Kjedet er fra panduro
Hektene er fra sybutikken i Førde

Innsiden er stanset ut med spellbinderdies og roser fra iamroses


Så håper jeg mottakeren blir fornøyd og konfirmanten får en fin dag.

Her er Sunnfjordbunaden
Bildet er hentet fra Husfliden.








Legg gjerne igjen en liten kommentar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar