onsdag 13. mars 2013

Bilderedigering

Oki, jeg har blitt litt hektet på instagram, men det gjør bare at jeg jobber litt ekstra med flere bilder og har forelsket meg helt i picasa i tillegg til elements. Jeg kan sikkert gjøre det samme i elements som i picasa, men picasa er veldig lett å forstå og jeg er fornøyd med resultatene jeg lager da.....

Her er ett knippe av det jeg har jobbet med de siste to dagene.....

Espen i Groznjan oktober 2010

Ett skjul på Brimi seter i Jotunheimen, tatt sommeren 2011

Parken på Gulskogen Gård sommeren 2012

Bading i Skagen sommeren 2012

Kontorlandskap i Jotunheimen sommeren 2012

1 kommentar:

  1. Jeg har hatt en kveld med kurs i Picasa, men foreløpig vises det ikke på bloggen. Ser det åpner nye muligheter....

    Fine resultater du har lagt ut!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett