Sider

onsdag 13. mars 2013

Bilderedigering

Oki, jeg har blitt litt hektet på instagram, men det gjør bare at jeg jobber litt ekstra med flere bilder og har forelsket meg helt i picasa i tillegg til elements. Jeg kan sikkert gjøre det samme i elements som i picasa, men picasa er veldig lett å forstå og jeg er fornøyd med resultatene jeg lager da.....

Her er ett knippe av det jeg har jobbet med de siste to dagene.....

Espen i Groznjan oktober 2010

Ett skjul på Brimi seter i Jotunheimen, tatt sommeren 2011

Parken på Gulskogen Gård sommeren 2012

Bading i Skagen sommeren 2012

Kontorlandskap i Jotunheimen sommeren 2012

1 kommentar:

  1. Jeg har hatt en kveld med kurs i Picasa, men foreløpig vises det ikke på bloggen. Ser det åpner nye muligheter....

    Fine resultater du har lagt ut!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett