Sider

onsdag 17. desember 2008

Maria... og Sofus

I dag har Sigrid vært hjemme med oppkast, så vi har vært våkne siden klokka var fire i morges, gjett om jeg er trøtt.

Vi hadde en artig episode her i dag.... Sigrid pratet om juleevangeliet og skulle fortelle meg om Maria og han derre, derre derre, hun lette etter rett navn før hun utbryter, Jo mamma, det var Maria og Sofus som var på vei til Jerusalem. Må jo si at jeg fikk meg en god latter da, maria og sofus....

Jeg bestillte kåpe til Sigrid og den kom igår i lag med en hatt, her er den stolte eier av nytt antrekk.

Det hele er kjøpt hos Barneboden, kåpa kostet ikke mer enn 190,-
Nå boner Espen kjøkkengulvet og når er jeg mest sulten... jo nå som jeg ikke kan gå på gulvet, jaja... det blir vel ei råd med det også.

Igår avtalte jeg med Sunnfjordnissen når den skulle komme på julaften, og blir det endringer i tida, ja så har nissen mobil telefon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar