Sider

onsdag 19. november 2008

Dag åtte

Ja så er dag åtte ved veis ende og jeg venter på å prate med Espen slik at jeg kan få lagt meg.
Jeg vil takke dre som legger igjen kommentarer i bloggen min, det er alltid koselig å lese meldinger fra dere.

Jeg har blingsa så innmari på kalenderen, det er i morgen jeg skal til fotterapi, og ikke i dag.

Idag hadde vi felles tur, å du slette tid.... I flytende flekke sol(les regn) vandret vi med freidig mot. Sur vind og sol som pisket oss i ansiktet, jepp jeg er glad jeg hadde ull hele veien slik at jeg ikke frøs. Halvveis fikk vi kaffe og kjeks av tuppene(fysioterapeauter) Men jeg hadde endel vondt idag, og verre ble det etter turen. Da gjorde det godt med en varm dusj, solarium, badstu og trening i varmt basseng som tok resten av kreftene. Avslutta det hele med bubbler og har sovet lydbok opptil flere ganger i dag, så ting er i skjønneste orden.... men jeg får ikke med meg den siste halvtime på den lyd cden... så en lyt freista nok eingong...

Jeg lærte hvertfall noe nytt av en kar som er her...
Da Gud skapte vestlandet syntes han det ble så flott at han sa dette må vi ta godt vare på, dette må vi vaske hver dag....

Idag har det nok vært storrengjøring tenker jeg....

Vel vel...
Uansett vær føre og forhold, jeg er klar for en ny natt og lader sammen med telefonen batterine til en ny dag. Takk til alle dere som har ringt idag. kjempekoselig med telefon og tekstmeldinger fra dere.
Ha en god nat

1 kommentar:

  1. hei christina jeg prøver igjen fikk det ikke til i går.nå er snart halve tiden gått,kos deg med fotpleie i dag.Vi ønsker deg lykke til videre hilsen mamma og gofle

    SvarSlett