Sider

lørdag 22. november 2008

Dag ellve

I dag hadde jeg strøket meg fra alt av trening. Henger knapt sammen og hadde behov for å hvile meg. Etter lunsj dro Liv, Inga , Marianne og jeg inn til Dale.
Der møtte vi mange kjente og det ble litt shopping. Jeg fikk kjøpt mer garn, bøker, badedrakt og luer til jentene, hos Siirpa. Ei fysio dame her som driver butikk inne i Dale, hun har så masse flott også av barneklær. Skal handle litt til jentene før jeg drar. Noe av utvalget finner dere her: www.blåpelikan.no


No blir det mer tv på meg og strikking. Har strikket ett skjerf til Sigrid og har begynt på nytt skjerf som skal bli gave til noen til jul.

Ha en fin lørdag

2 kommentarer:

  1. Hei igjen tidlig søndag morgen!

    Ønsker deg en fin søndag! Halve tiden gått, enda nærmere hjemreise til jentene og Espen!

    SvarSlett
  2. hei hei:) Så godt at du tar vare på deg selv og tar en time-out. Alle trenger jo det innimellom. Kos deg med strikking.

    En award venter inne hos meg ;)

    SvarSlett