Sider

lørdag 15. november 2008

Dag fire

Så har det rukket å bli lørdag. Jeg er veldig spent på dagens middag. Matenher er jo god, selv om den er salt. Røkt kolje smakte fotsopp, ikke at jeg vet åssen fotsopp smaker, men den må ligge nært det, å når man i tillegg pøser på med salt så kan det ikke bli bra.
Men hardkokte poteter og godt kokte grønnsaker med ganske salt hvit saus var godt da.
Til lunsj idag var det grøt, risgrøt(ikke min sikre vinner) med rosiner, smør, sukker og kanel og mår pølse. Heldigvis var det også brød og mulighet for å lage seg en salat, så det gjorde jeg. Og takk og lov for det. Turid(som ligner Jorunn i utseende, oppførsel og yrkeskarriere) tok grøt, hun fikk også ett langt hår i grøten. Vi skjønte rakst hvorfor da vi så ho ene på kjøkkenet. Halvlangt litt fett hår som ikke var i hestehale eller hette...(pst...hellstrøm)

Jeg sovnet som en stein i går kveld og våknet ikke før halv åtte idag tidlig. Første gang på lenge jeg har følt meg så uthvilt om morgenen. En luksus som ikke er vanlig kost for meg.
Etter frokost bar det rett i bassenget og trening der. Det er veldig godt med bassengtrening og litt bobler etterpå. Idag spurte jeg fysioterapeuten om jeg kunne få svømme litt etter trening og det gikk bra så da svømte jeg fm hundre meter. Det ble i stedet for egen tur. Egen tur i dette været som raser over vestre delen av Norge idag kan jeg godt styre meg for...


Mulig jeg veksler litt penger og tar litt sol. Kan jo bruke jukse sol når den ikke finnes på himmelen her, men bakom skyen er himmelen alltid blå.
Ha en fin lørdag kveld

1 kommentar:

  1. Synd at maten ikke smaker, men ingeitng er jo som maten hjemme som regel.
    Rekner med at å være uthvilt var godt:) Unner deg det.
    Bra du koser deg med opplegget ellers.
    Ha en flott søndag.

    SvarSlett