Sider

onsdag 4. september 2013

Juksekokeboka

Det er vel ingen hemmelighet at jeg er stor fan av Susanne Kaluza. Jeg leser dagelig bloggen hennes, følger henne på facebook og instagram, har matboksen hennes, kjøper brødet hennes, har boka I boks.... Og nå kommer hun med ny bok.
Den heter Juksekokeboka. Føler meg inspirert av Ingerid Espelid Hovig og så har me juksa litt. Jeg gleder meg til boka kommer ut. Jeg har litt kokebokstopp shopping, men når Susanne kommer med n så SKAL jeg ha den.
I denne boka viser hun oss hvordan vi kan bruke snarveier til god mat. Hvordan vi kan piffe opp delevis ferdig mat.
Jeg er mest fan av å lage masse mat fra bunnen av, men det hender at formen min er så som så, da er det godt med noen triks i bakhånd for å piffe opp og få god mat alikevel. Noen dager må det også gå litt raskere eller maten blir senere enn normalt pga korps, kur, kunst og diverse aktiviteter på huset.

Jeg ser også på bloggen til Susanne at det er intervju med henne og omtale av boka i Foreldre og barn, må kjøpe å lese tenker jeg.

Juksekokeboka gis ut av Press forlag( som forøvrig har mange gode utgivelser) men aller først, Juksekokeboka skal bestilles.
Denne SKAL jeg ha i hylla mi. (bildet er hentet fra bloggen til Susanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar