Sider

mandag 30. september 2013

Caps

Som en heklende mamma er jeg stadig på jakt etter nye oppskrifter og artige oppskrifter.
Nå sist var det ønske om ei lue fra minstemor i huset..... Ett av stedene jeg finner mange fine oppskrifter er hos Garnstudio, eller Drops Design.
Jeg hadde liggende to nøster med Nepal garn fra drops. Dette garnet måtte da kunne brukes. Inne hos Drops fant jeg en caps

Jeg fulgte oppskriften helt, og jenta ble fornøyd, men jeg vil gjøre mine egne forbedringer til en neste caps. Skyggen ble ikke helt som på bilde, mne om jeg har lest feil eller hva det vet jeg ikke.
Men det viktige er jo at jenta ble fornøyd


Oppskirften heter SmåDROPS 24-16 og finnes på dropsdesign.no

1 kommentar:

  1. Kjempebra med ei fornøyd jente! Det vises godt på bildet!

    Ønsker deg ei fin høstuke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett