Sider

fredag 19. april 2013

Cocktailkjole

Ikke lett å holde tunga rett i munnen og blogge om alt man kjøper..... En nærmere titt så har jeg flere ting fra Zalando jeg ikke har vist dere. Men det kommer det kommer.

Vi skal i flere bryllup i sommer og jeg regner med å bruke bunaden min, hvertfall under vielsene. Deretter vil været være avgjørende. Da jeg fikk vite om det første begynte tankene å svirre.
Jakten på den perfekte kjolen startet. Ja jeg har bunad og den skal brukes under vielsen og under middagen. MEN om det er en god varm sommerdag, da kan ull bli litt vel varmt.

Min kropp er ikke en modell kropp selv om jeg ser ut som en gud( Oki..... det er Buddaha, men samma det, gud er gud ;) )
Dette gjør at kjolejakt ikke alltid er det letteste her på jord... De aller fleste merker tror nemlig at standard størrelse er xs eller kanskje helt opp til str 36.....
Men med godt mot, siden jeg har flere klær fra Zalando som passer en gudekropp som min, var det den første butikken jeg besøkte.
Å der, ja der lyste den opp mot meg......





Denne kjolen av merket Zalando essentials i str xl..... den ville jeg ha. Vil du ha den? Sjekk HER
Som sagt så gjort, den ble bestillt og jeg tenkte som så, passer den ikke? Ikke noe problem, hos Zalando er det både fri frakt og fri retur med 30 dagers angrefrist.
Det tok ca 6 dager før kjolen havnet i posten hos meg..... Om jeg retunerte den? Ånei du. Den satt helt supert. Lengden var flott, fargen jepp alt var perfekt.
Dermed er ett problem løst, det neste nå da er å finne sko som matcher, men jeg kommer nok til å myse litt inne hos Zalando.

Ønsker du å handle hos Zalando? Trykk på banneret øverst i bloggen eller sidebanneret.

4 kommentarer: