Sider

onsdag 27. februar 2013

Heklet vest

Jeg har nå lenge heklet masse til alle andre og endel gaver, nå var tiden inne for å hekle noe til seg selv, også for rett å slett å finne ut hvordan det går å hekle klær. Jeg er blitt en ivrig bruker av både Etsy og Ravelry for å finne oppskrifter og tips. Noen ting lager jeg min egen versjon av og andre ting kjøper jeg oppskriften.
Jeg er veldig glad i rødt og orange, så da jeg fant denne oppskriften på Etsy, bare måtte jeg.....

Jeg brukte garn fra Drops Nepal og nål 6, da ble den ganske luftig i maskene. For min del  gikk det med rett under 10 nøster.
Og slik ble den.

Ikke lett å ta bilde av seg selv alene, men ett ble det, så får jeg heller legge ut flere bilder senere når det er andre hjemme

Jeg har prøvd med og uten knapp og er endt opp med sjal nål, den ene jeg hadde hjemme passet perfekt til vesten.
Oppskriften er herfra, damen har en super og kreativ blogg også, den kan du lese her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar