Sider

torsdag 7. februar 2013

Alve tøfler

Sigrid skulle på karneval og vi hadde funnet den gamle narr luen etter hennes far. Dermed startet leting etter oppskrift på rette sko. Narrsko eller elf slippers eller jeasters og med litt hjelp fant jeg frem til en oppskrift.

Oppskriften fant jeg hos Thomasina Cummings på Etsy

Jeg hadde ikke like tykt garn men med prøving og feiling gikk det flott med superwash garn og nål 4

Her er resultatet vårt



Jeg er ikke helt fornøyd med de, de ble litt store og ja litt justeringer vil det nok bli etterhvert, slik ser de ut ETTER karnevalt

5 kommentarer:

  1. Å, for et resultat!
    Skikkelig lekre!

    SvarSlett
  2. Disse hadde jeg sansen for også! Så fine karnevalstøfler/sko! Denne utfordringa var du jammen heldig med.

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. kjempe stilige :D disse må jeg virkelig prøve meg på :D
    ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Så herlige alvetøfler! Disse er til å bli GLAD av :)

    Heier på deg i utfordringa

    Klem fra Lene Sofie

    SvarSlett