Sider

fredag 7. januar 2011

Endelig i scrappe modus.

Endelig har jeg fått scrappet litt igjen, det var godt å få satt seg å gjort det.
Dette året har jeg som mål å få ferdig ett slektsalbum, med de bildene jeg har av mine forfedre. Kan bli spennende,
Her er det første av min oldemor Hanna Andrea.

Til denne Loen ble jeg inspirert av Daniel 



Jeg har brukt:
Brun bazill og mønsterark fra 7 gypsies,jenni bowlin, il papiro og panduo.
Jeg har brukt cobber fra stickles og sølv glitterlim fra euopris. Klokka som er klippet ut er fra ett ark fra il papiro.


Jentedåpskort:
Hvit bazill. Dekorarkene er først ett panel i rosa bazill. Mønsterarkene er fra nille og american crafts. Stempelet med dåpsbarnet og moren er fra North Star stamp. Teksten er fra Kreativ Hobby. Korset er fra kuttut, perlene fra storyteller. Blomstene er en gave.




Guttekort:
Hvit bazill og mønsterark er fra panduro.
Stempelet er fra North Star stamp og teksten er fra KreativHobby. Charms er fra kuttut og rosene er fra iamroses.





1 kommentar: