Sider

mandag 24. august 2009

weekend knapp søkes

Hvor blir egentlig helgene av? De forsvinner liksom altfor fort de..... Espen er hvertfall blitt ferdig med taket denne helga, ellers føler jeg at jeg ikke har fått gjort noen ting denne helga. Som vanlig egentlig. Svusj så var den over.
Og som vanlig sliter jeg med å finne weekend knappen på barna, det er liksom så veldig kult å bli vekt før klokka er 6 både lørdag og søndag....
Idag ble jeg vekekt klokka halv fire, halv fem og ti på seks, jepp verden er ett hærrrlig sted....
Kjøss meg på mandan gitt....

Idag kom Sigrid kjempe glad hjem, hun hadde lekser og skulle gjøre det for første gang og det gikk så lett atte.... Så lett at hun gjorde mer enn det hun skulle i flere bøker vi har hjemme.
Og i morgen er det den første svømmetimen:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar