Sider

torsdag 12. mars 2009

Trådløst

Endelig fikk vi byttet den trådløse routeren jeg fikk i bursdagsgave, så nå sitter jeg med den bærbare jeg fikk av Goffle i sofan i stua. Jippi, endelig kan jeg sitte på nettet selv om formen er litt laber slik at jeg ikke klarer å sitte på en stol.

Idag hadde Espen tatt seg avspassering. Dagen idag startet med at vi alle sov litt lengre enn vanlig. Jeg har hatt ei natt med ganske mye vondt og ganske lite søvn, men jeg fikk da hvertfall sove en tre timers tid.
Vi dro alle å leverte Sigrid i barnehagen, freste ned på legekontoret hvor jeg skulle ta full sjekk med blodprøver. Så nå skal alt sjekkes enda engang og jeg er sikker på at de ikke finner noe nytt nå heller.
Da det var gjort kjørte vi inn til Førde, skulle bytte routeren, handle litt klær til jentene for begge har plutselig vokst fra alt av klær så det må fylles litt opp. Dessuten fikk jo mor besøkt den nye butikken til Happy Hobby og jeg ønsker meg virkelig en bind it all, så det må bli en innvestering om ikke alt for lang tid.Da Førde var gjort utrygt bar det videre til neste by, Florø. Espen trengte å hente klokka si hos gamle urmaker Johs. Moe. Vi fikk også vært på polet, handlet litt mer blomster og vært på apoteket å fyllt opp medisinskapet. Må jo passe på at det ikke blir tomt, det er så kjedelig.

Sigrid har vært riktig så effektiv i kveld, hun ville så gjerne vaske litt så nå har hun vasket hele badet oppe og det ble bra også.
Vel vel, dere får alle ha en god kveld og status for meg er ganske så innmari mye vond.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar