Sider

lørdag 14. mars 2009

Deilig med tur






I dag har det vært ett helt nydelig vær, så selv om Signe er litt små snørrete og hoster og bjeffer hele tida, måtte vi bare være ute.
Vi gikk ut rett etter frokost og korkusen har virkelig eksplodert i dag, et helt utrolig flott syne,

vi fikk funnet frem noen møbler og før hviletid hadde jentene te party ute med kjeks og brus.


Espen rakte, klippet ned ei stor busk ve den ene veggen, så nå kan vi til og med sjå utebelysninga vår.
Etter hviling for Signe dro vi til butikken, men vi dro ikke rett hjem, det ble en is på hver av oss i bilen mens vi vendte nesa mot Nesbø hvor vi gikk en liten stund oppover, egentlig så langt som vi fikk med oss Signe.
Jentene ble litt tørste, men vi hadde ikke med oss noe å drikke av, helt til jeg kom på den lure ideen om at Sigird hadde jo ei tic tac eske i lomma, den kunne vi fylle med vann og da klarte også Signe å få i seg masse vann.

En annen gang skal vi kjøre litt lengre opp, det sa grunneieren var helt greit, men nå var det litt bløtt. Øverst der er det en lavvo eller gapahuk og derfra er det kort vei til omvendeskaret og utsikt rett til havs. Ganske flott sier de som har vært der, det har ikke jeg.
Signe ble ganske sliten og satt på nakken til Espen mens hun hvilte hodet mot hans hode.


Hjemme var de ute enda mer mens jeg lagde middag, og ingen av de spiste noe særlig, som forventet.
Etter det måtte jentene dusje og mens jeg tørket Sigrid dro Signe en dorull fra spisestua, til kjøkkenet, til gangen til rommet sitt og gjennom hele gangen på vei inn i stua, En helt full dorull ble nesten helt tom... Følte meg litt som hos Sunde og når jeg sender den ene ut....
Nå er Sigrid også i seng og vi skal kose oss med fondue og ikke med de gode programmene på tv....
Ha en fin kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar