Sider

søndag 18. januar 2009

Nye muskler

Ikke ante vel jeg at man har så mange og artige muskler på for meg til nå helt ukjente steder i kroppen... Jeg går som om jeg har gjort i buksa, og for guds skyld, ikke få meg til å le, for det gjør vondt, og hvor gjør det vondt? Ikke i de tradisjonelle sit ups musklene, men lengere opp i magen helt opp mot brystet,men det er visstnok bra, det betyr bare at jeg har funnet torsus....
Å ryggen er vond på ett sted jeg aldri har vært vond før, helt øverst i ryggen nederst mellom skulder bladene, der de såkalte vingene går ned i en v når jeg stabiliserer skuldrene... Jepp dette er ikke behagelig, trappa på ferga var mye brattere i ettermiddag enn i formiddag....
Å hva skyldes disse selvforskyldte plagene? For selvforskyldte er de....
Jeg har i helga vært på ilates kurs, ett instruktør kurs og har trena i ti timer i helga, å jeg er helt ødelagt, men artig var det og jeg har lært masse denne helga. Men kroppen min er ikke skapt for så mye trening av ukjente muskler altså, å når jeg er så ille nå.... grøss å gru for morgendagen, er ikke sikker på om jeg klarer å gå... å på tirsdag... ja da er det "normal" pilates trening... Ikke at det frister noe særlig.

Espene og jentene har regjert i heimen og i dag var de på søndagsskulen og Espen har tuilbudt seg å spille piano når de er der....

Det endelige bevis på at jeg har slitt meg gjennom helga.....


I tillegg fikk vi også treningsdvd og fikk kjøpe strikk rimelig. Nå skal jeg nyte en kopp kaffe med godt samvit, og berre slappe av på sofaen.
GHa en fin søndagskveld

1 kommentar:

  1. Skal sei du har vært flink i helga (min lille joggetur kan ikkje samanliknast mot dette iallefall). Bra jobba! :)

    SvarSlett