Sider

tirsdag 6. september 2016

Ansiktsmaske fra Nuskin

Høsten kom brått hit til Ville Vesten..... eller det er feil å si, sommeren kom liksom ikke helt igang.
Vi bløtgjør oss ute, fyrer i ovnen mens vi lar høstkos modusen skylle inn over oss.
Samtidig som vi sliter med å finne hvor lekkasjen i taket er får mor i huset anfall med plei deg selv.

Som sagt så gjort, jeg pleier meg selv...... i sommer kjøpte jeg ei ansiktsmaske, som jeg ikke brukte på tur,hvem vil vel se ut som ett realt monster fra mars når man er ute blant folk?

Derfor skal dere kjære lesere i all hemmelighet få se det her, så sant dere ikke sier det til noen ;)

Mor og datter tid......


Glacial Marine Mud, navnet kan jo skremme enhver, men jeg har tidligere hatt god erfaring med ansiktsmasker, så hvorfor ikke tenkte jeg, og bestillte gjennom ei venninne på facebook, siden hennes for Nuskin produkter finner dere HER.



Første gang jeg prøvde den var i stor hemmelighet, senere lot jeg husets snart tenåring prøve den.

Jeg sliter med tørr hud i ansiktet og tenåringsjenta, ja huner som tenåringer flest, litt rusk, ikke for det hos mor er det både rusk og rust.

I all hemmelighet kun for dere..... når masken stivner kan man snakke om stivt smil......

Tenåringen syntes den hjalp, ikke athun har prøvd den mange ganger, men jeg derimot, går gjerne rundt med ett stivt grønt ansikt.
Huden føles ganske mye og behagelig ut etter bruk, jeg føler meg ganske fresh ja.

Derfor har jeg begynt å bruke den en gang i uken, som oftest når jeg er alene, men igår ble jeg rammet av latskap.

Husetes yngre fremtid ville lage egen ansiktmaske med honning og kaffegrut...... mine ville fantasier slo til å jeg så for meg ett kjøkken neddynget med kaffe og honning, o skrekk å gru.....
Du vil ikke prøve mamma sin da?
Hell å lykke fremtiden hoppet og sa ja.....
Nå var tiden inne til mor og datter tid, vi klinte oss inn og all mimikk stivnet før vi skremte fortiden i huset der vi stod helt grønne....
Selfie time som jeg elsker ble det også....

Uansett gjørme, grønn eller lilla, mye rensligere enn å lage selv, og jeg kan anbefale denne masken på det varmeste.
(Om dere tror jeg er sponset? Nope, skriver av egen fri vilje)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar