Sider

onsdag 21. mai 2014

Hekler hodeskallesjal

Ulempen med å slite litt(oki endel) med kroppen er at man er i bølgedaler og nå har jeg vært godt nede i dalen med en virkelig topp 18 mai.

Men nå er jeg på vei oppover heldigvis. Idag klarer jeg å sitte i sofaen, delevis ligge men jeg er ikke i senga. Når jeg nå klarer å være i stua og sitte litt blir det også mulighet å blogge litt.

Det har ikke vært mye håndarbeid den siste tiden, det går sakte med det meste, men nå idag nærmer jeg meg slutten på ett sjal. Ett hodeskallesjal.
Det er noe helt annet og veldig gøy å lage. Det er eldstefrøken i familien som skal få dette når det er ferdig.

Garnet er fra en tyrkisk nettbutikk Ice Yarn  de har billig garn og skryter av rask levering, hvertfall i sentrale strøk. Det tok ikke mer enn litt over ei uke hit i, men mange sier det kommer på to dager, men da bor de ikke her.


Men nå er sjalet snart ferdig, ute regner det jeg sitter under pledd, tekopp og tv og hekler.







1 kommentar:

  1. Så stilig! Elsker fargen også :)
    Veldig godt å høre du kan sitte litt i sofaen. Krysser fingrene for bedre dager for oss alle sammen :)

    SvarSlett