Sider

onsdag 27. november 2013

Grå lue

Akkurat nå er jeg inne i en periode som ikke akkurat kan sies å være en god periode. Mye av dagen går med på å sove og hvile. Blogging er ikke det som står høyest på lista over ting som skal gjøres, men nå kommer ett innlegg da.

Dager som idag kan bli ganske koselig, ute uler vinden, det regner og er veldig grått, i koppen har jeg deilig peppermynte te fra Aukrust gard på Lom, på heklekroken har jeg ett sjal. Det er godt å kunne slappe av med å hekle, å det jeg hekler blir ofte gaver.
Noe av det siste ble ei grå lue som ble gitt bort.

Lua er heklet av ca 1,5 nøste superwash fra sparkjøp. Jeg heklet vinduer og "foret" lua med rødt bomullsgarn fra Garnstudio. Blomstene ble heklet av en hvit rest og husets minstemor donerte perler og garn til dusk.
Det fine er at mottakeren ble fornøyd(så hvertfall slik ut)

1 kommentar:

  1. Den lua var utrolig flott! Ønsker dere en fin 1. adventshelg der oppe i Ville Vesten :)

    SvarSlett