Sider

fredag 16. september 2011

Takk...

Jeg var så heldig på mandagen å få en stor porsjon med Tahilandske vår ruller fra Lei. Dere som ikke vet det, Lei hun vasker på Rådhuset og er rasende dyktig, og for noen vårruller hun gav oss. Det ble en skikkelig snaddermiddag. For å takke henne lagde jeg sjokolade kjeks som jeg la på ei krukke og laget en tag jeg festet på.
Tagen lar jeg være en del av utfordringen på Vintage udfordring Der var det anything goes som var tema..... og det må jeg jo si stemmer.

Jeg har brukt bazill kartong som base, mønster arket var en rest jeg hadde liggende.
Alle blomstene er fra Iamroses(tror jeg)
Perlene husker jeg ikke, bildet er printet ut fra nettet, alt bånd er fra Stoffog stil
Skjea er fra Kuttut
Tekststempel er fra papirloftet
Kakeserveietten har jeg kjøpt på Papirengros i Drammen







3 kommentarer:

  1. Flott tag du har laget!!!
    Vårruller og sjokoladekjeks hørtes godt ut...

    Takk for at du deltar hos VintageUdfordring!

    Ha en flott uke!
    :-)

    SvarSlett
  2. Flott bidrag, lekkert kort!

    Takk for at du deltar i Vintage Udfordringen.
    Klem fra Henrikke

    SvarSlett
  3. Meget smukt vintagetag med skønne blomster og yndigt billede.

    Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen

    SvarSlett