Sider

tirsdag 6. september 2011

Carpe diem

I dag har jegg laget ett kort igjen. Til kortet har jeg brukt ei skisse jeg fant hos Henrikke.



Med dette kortet er jeg med i utfordringen til Scrapperiket med svertet/revne kanter






Jeg har brukt:

Bazill kartong
Tosidig mønsterark fra my minds eye, 29th street market
Kantene er revet og svertet med olive green cats eye
Jeg har brukt ett magnolia stempel som er farget med promarkers
teksten er fra embosset og er ett stempel fra Kreativhobby
Alle blomstene og bladene er fra iamroses.com
charms er fra kuttut

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Stilig kort! Tøft det du hadde tryllet frem med tekststempelet.

    klem

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott kort du har laget med flotte detaljer :))
    Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :)

    SvarSlett
  3. flott kort du har laget, den skissa var veldig fin :) flott fargelagt stempel:)

    SvarSlett