Sider

fredag 28. september 2018

Oransje skjerf og Kirkens bymisjon

Nå for tiden pågår oransje skjerf aksjon gjennom Kirkens Bymisjon, det strikkes skjerf over hele landet for ett varmere samfunn.

I år har også Kirkens Bymisjon fått tildelt tv aksjon, dermed blir det mer fokus på oransje skjerf.

Lindesnes kommune og Kulturtorvet gjør litt ekstra ut av dette.
De har blitt sponset av Spar Vigeland med garn, det arrangeres strikkekafe er, man henter garn og leverer ferdig produkter på kulturtorvet..

Men jeg strikker jo ikke... Og ute på nettet ligger det kun strikkeoppskrifter
Jeg har heklet to skjerf, ett utav eget hode og ett inspirert av andre.

Det inspirerte skjerfet la jeg opp 231 lm med sportsgarn fra Viking garn, heklet FM i bakre maskeledd til jeg var tom for garn.
Jeg brukte 6 nøster.

Nå satser vi på ett varmere samfunn


4 kommentarer:

  1. For et fint tiltak! Hekla skjerf må da være like fint som strikka. Godt jobba!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Your article is accurate and I benefit. I have read many articles, but I found a lot of ideas in this article.Love to play games then try this 10 best Auto clicker games for Android!

    SvarSlett
  3. Really very happy to say, your post is very interesting to read. I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job. Keep it up and you find a link to play cps test in profile Brandi Smith

    SvarSlett
  4. I hope you continue to have such quality articles to share with everyone! I believe a lot of people will be surprised to read this article! How to get Free Robux No Human Verification

    SvarSlett