Sider

onsdag 8. april 2015

Lypsyl Active Rescue

Dette innlegget er sponset

Jeg har i mange år slitt med tørre lepper, noen ganger er det fuktig i Sahara i forhold til hvordan leppene mine kjennes ut.

Om vi ikke har sandpapir her i huset, gjør ikke det noe, jeg kan bare bruke leppene så slipes det meste ned....oki, så var det å ta litt i....
Etter mange års erfaring på leppepomade området har jeg funnet frem til noen merker som funker for meg, normalt bruker jeg carmex, det er det merket som funker aller best.
Lypsyl det er som å tisse i havet, hjelper fint lite.
Carmex legger seg ned i alle sprekker og trekker godt inn mens lypsyl legger seg som ett lag på toppen og etter 5 minutter er det like ille.


Siden jeg anser meg selv som ekspert på tørre lepper, var det spennende da likenshare kom med ny kampanje, ett nytt produkt fra lipsyl.
Tenkte med meg sel da jeg leste mailen, dette må være noe å teste, her har jeg god kunnskap og erfaring å komme med.


Når leppene ser slik ut da er det på tide å ta grep......

Etter en stund kom den nye Lypsyl Active Rescue i posten, akkurat i tide siden min siste carmex var så å si tom etter en runde i vaskemaskinen.
Leppene begynte å tørke inn, skrumpe inn som en rosin, jeg var ikke sen om å flerre opp konvolutten helt klar for å teste ett nytt produkt, ett produkt som selv sier:
Trenger leppene dine førstehjelp? Nå kommer Lypsyl med en ny og effektiv variant som redder leppene når de virkelig er i nød! Lypsyl Active Rescue har dokumentert pleiende effekt mot tørre lepper.

De lover i reklamen etter en timehar det faktiske fuktighetsnivået i leppene økt og leppene er allerede mykere.

Bob bob bob ikke sant..... reklamer sier så mye rart, og min erfaring med lypsyl fra før er heller laber.
Men sjans skulle den få, før det var godt en time hadde det hjulpet på mine tørre lepper. Den trakk faktisk like godt ned som carmex gjør og like effektiv.
Kan så absolutt anbefale denne videre, om jeg kommer til å kjøpe den selv? Det kommer an på pris, men den er hakk i hæl på det jeg normalt bruker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar