Sider

torsdag 8. august 2013

Bryllup i Sverige

 I våres var jeg så heldig at jeg ble spurt om å ta brudebilder for Kristin og Hans-Henrik.
Ganske ydmykt takket jeg ja, dermed fikk jeg en real ilddåp nå på lørdag.( Det skal også sies at dette var mitt første fotooppdrag) Det ble tatt masse bilder og jeg har jobbet med noen av de i etterkant. Bildene sendes til brudeparet og her får dere en sniktitt.

Jeg har funnet ut i etterkant at brudebilder er ikke bare lett. Det skaper ganske mange utfordringer når bruden har på seg hvit kjole, men jeg synes selv jeg fikk til flere gode bilder. Noen er jeg veldig fornøyd med selv og jeg håepr brudeparet også var fornøyd.

Fordelen for meg var jo å kjenne brudeparet godt på forhånd, ulempen var location for bildene. De giftet seg i Strømstad og visste heldigvis selv hvor de ville ta bildene.
Tidlig på dagen regnet det, men da vi skulle ta bildene var det opplette, andre halvdel av bildene tok vi i solnedgangen med den svenske skjærgården som bakgrunn.
Det ble noen tradisjonelle bilder, men brudgommen er full av spillopper og showet masse. Han hadde MANGE gode innspill, flotte ansiktsuttrykk og utrolig levende sjel. Noen av de beste bildene ble også øyeblikksbilder mens brudeparet ikke trodde jeg tok bilder.

Takk Kristin og Hans-Henrik for at jeg fikk lov til å forevige den store dagen deres.
Med litt vind la kjolen seg flott. Vakre Kristin minnet meg om Kate Winslet i Titanic

Ett bilde inspirert av den fotografen jeg henter masse inspirasjon hos Linda Gabrielli

Gjev meg handa di ven......

YES



Var tok min fru vägen?

Brudgommen full av spillopper og RÅGO på luftgitar

Legg til bildetekst


6 kommentarer:

  1. Så vaker brud og brudepar, nydelige bilder.
    En blir bestandig litt sukat når en er i bryllup.
    God helg fra Marit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var ett vakkert par og lette å ta bilde av

      Slett
  2. For et flott brudepar!

    Bildene ble jo kjempefine. :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Dette oppdraget løste du elegant! Flotte bilder av brudeparet!

    Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem

    SvarSlett