Sider

tirsdag 10. august 2010

vintage utfordring 4

Bloggverden oversvømmes av utfordringer for scrappere, det som er artig med de er jo å få tips til noe å lage, og siden jeg lager utstyrsliste blir hvertfall jeg veldig bevisst på hva jeg bruker.

Vintage er en stil jeg er veldig veldig glad i og stor var gleden da jeg så at denne stilen har egen utfordringsblogg, som heter vintage.
I sin 4 utfordring var temaet blomster
og her er mitt bidrag



Jeg har brukt:
oliven bazill
rosa bazill
grønt mønsterark fra my minds eye
blomstret ark fra 7 gypsies
prima bling swirl
gardenia blomst fra papirloftet
bildet av den lille jenta er fra minnehjørnet og design gudrun loenecken(?)
fjæren er naturfjær fra panduro
englecharmsen er en gave sammen med de andre blomstene
de brune stemplene på mønsterarket er fra prima og er clearstamp

3 kommentarer:

  1. Nyyydelig vintagekort!! Såå flott pyntet at det er en fryd for øyet, lekkert!
    Takk for du deltar på Vintage utfordring:)
    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Så nydelig det var:-)
    Skikkelig flott pyntet med blomster og fjær!!

    SvarSlett
  3. så nyyydelig :D
    takk for at du deltar hos vintgae udfordring!
    klemm fra Linda

    SvarSlett