Sider

fredag 26. mars 2010

Vår

Det begynner å bli en liten stund siden jeg skrev sist, tida flyr som bare det og når ryggen og resten av kroppen kun klarer kort tid av gangen for dataen, jada er ikke bloggen høyest prioritert, synd men sant gitt....
Men idag har husbond glemt igjen sin laptop og da kan jeg sitte/ligge å få gjort litt mer.

Det har skjedd ganske masse her i det ville vesten og hvor skal man begynne og hva skal man utelate? Tja si det, det vet bare forfatteren.... ops, det er jo meg det.

Forrige helg kom regnet mens jeg var på Gloppen Hotell, sammen tt med Anne Turid i kunstlaget. Det var årsmøte for Sogn og Fjordane kunstlag. Selve årsmøtet synes jeg personlig var ganske så amatørmessig av seg, men foredragene var helt glimrende. Det mest lærerike var to fra Norske kunstforeninger og det mest artige var billedkunstneren Mai Bente Bonnevie. En sprudlende vital flott dame.
Da vi kom hjem fra Gloppen var nesten all snøen borte og nå i skrivende stund er det opphold, snøklokker og krokus blomstrer som bare det, og i dag starter påskeferien for mann og barn.

Kveldene for Espen fyker unna som bare det, det er gangen som står for fall og vil om kun kort tid stå frem med nytt ansikt. Så nå er det bare kaos med klær å sko i hele stua, støv å skit og lort overalt, men snart er det ett helt annet liv,

Vel vel, jeg vil ønske dere alle en god påske og følg med for plutselig er det noe som skjer her på sida med nytt innlegg

1 kommentar: