Sider

søndag 18. oktober 2009

Ei uke uten smerter

Uka i Roma har gjort veldig godt for denne skrotten. En uke siden jeg kom hjem og jeg har kun tatt en smertestillende og det var pga hodepine og ikke muskelsmerter.
Har ikke fått scrappet noe siden vi kom hjem, viljen er der så innmari, men det skorter litt på tida gitt. Har prioritert litt rydding og klesvask og skoleoppgave, som jeg fikk full pott på, så en kan jo si det var verdt det.

Idag har vi vært på søndagsskolen og jentene sang med de andre mens Espen spilte. Det var gøy, neste bøyg for oss da kommer på adventsfesten hvor Espen skal spille og jeg ble bedt om å holde andakt, å skrekk å gru,,, å jeg svarte jo ja da.... Så får vi se åssen det går:)

Sigrid har mistet to tenner til denne uka så hun har ett skjønt smil for tida, må bare flire når vi ser på henne.
De to siste dagene har det vært fint vær og hagen er nå klar for vinteren. Idag henger Espen høyt oppe i det ene treet for å sjekke utebelysninga, slik at vi om kun korte månder kan tenne den igjen.
Vi har også fått en avdelign for den store fuglekolonien her med kjøttmeis, gulspurv, granmeis og spettmeis og ei og anna rødstrupe slenger innom hos Frøysland døgnåpen fugleristorante, og på menyen står det meiseballer og solsikkefrø, senere vil det bli nøtter også. En real tre retters, og det er fullt hus hele tida. Hvertfall så lenge lyset ute er på(les sola)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar